Mon Jeu Adopter Boutiques Forum Communauté Jeux Monde Guides

Modérateurs: Modérateurs Artistiques, Modérateurs Écriture, Modérateurs RPG & écriture, Modérateurs Saloon, Modérateurs Discussions Générales, International Moderators

Messagepar Shinwanée » 01 Juil 2019 05:00

I haven't been active on this site except during events. Please excuse me if I missed an announcement in previous posts about this. I'm really intrigued about the new bear adoptable this month. Especially the theme assigned for this polar region creature of July. It's not the first time I've seen them, since they debuted in last year's Snowball Battle. I'm surprised that there wasn't a bigger notice yet on the English post. (Didn't see anything on the French forums in a quick glance.)
The Lunaris is absent but I'm sure these new guys are going to be great! What do you think?
Désolé, je ne peux communiquer qu'en anglais. J'utilise Google Translate pour naviguer.

Help my pets grow please. / Aide mes animaux de compagnie à grandir s'il vous plaît.

Image

Image Image Image Image Image
Avatar de l’utilisateur
Shinwanée
 
Message(s) : 52
Âge : 33
Inscrit le : 12 Jan 2016 17:12
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Messagepar Truffula » 01 Juil 2019 18:27

I think much the same.

I'm surprised there is no Lunaris this month. I suppose now that there are extra monthly creature types, we will get one missing type per month ... maybe next month we will have no Stoufix, and in September no Minoushas, etc.
Avatar de l’utilisateur
Truffula
 
Message(s) : 660
Âge : 57
Inscrit le : 01 Août 2016 12:47
Localisation : USA
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches
Voir mes dessins

Messagepar Gothikadoll » 01 Juil 2019 18:37

Hi
there was no big notice on the french forum either ;) it was a surprise for everyone

But Calie said this
Calie a écrit:nous les intégrerons de temps à autres en substitution à une autre espèce, toutefois, la série de lunaris de juillet existe (déjà faite par Denou) mais est gardée au chaud en attendant la mise en place d'un autre mode d'obtention (je ne me prononcerai pas sur la date de sortie par contre !)

"we will integrate them from time to time in substitution of an other specie. However, the july serie of lunaris exists, they're kept under the hat, waiting for another system of distribution (i'll not give any date)"
Avatar de l’utilisateur
Gothikadoll
Modératrice Discord
 
Message(s) : 28666
Âge : 32
Inscrit le : 17 Mars 2013 19:41
Localisation : Généralement avec mon homme et mon chat
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches
Voir mes dessins

Messagepar Dusskfall » 01 Juil 2019 20:34

from what they are saying on the french forums. there are lunaris for this month.. but they will be obtainable in a different manner (as of yet unstated)
Avatar de l’utilisateur
Dusskfall
 
Message(s) : 50
Inscrit le : 13 Juin 2018 00:03
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Messagepar Elowen » 14 Sep 2019 00:54

did anyone hear more about this mystery distribution? My daughter is still gutted that she didn't get her favourite Lunaris on her birthday month (even though the bears are adorable) so I'm curious about this now
ImageImage

Elowen
 
Message(s) : 97
Inscrit le : 20 Juin 2014 23:28
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches


-->

Retour vers News on Gothicat World !

Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 6 invité(s)