Mon Jeu Adopter Boutiques Forum Communauté Jeux Monde Guides

Modérateurs : Modérateurs Artistiques, Modérateurs Écriture, Modérateurs RPG & écriture, Modérateurs Saloon, International Moderators

Message par Eleandra » 01 Juil 2015 02:19

Hi all,

I only need a few pets to finish my collection, but they are very tough ones to get - mostly mystical creatures! So if anyone has duplicates and wants to trade, I have lots of fodder to trade for and am willing to overpay within reason (so not as much for the 2016 as the others). Here is are the pets I am missing:
Image Image Image
June 2010 Psycho Myst / June 2010 Reverse Myst / July 2010 Inti
Image Image
September 2011 Tsia / October 2016 Blackgamote


I thank you for any help you can give me with this seemingly impossible task!

Plus i need June: Flamiris 4/4, Minoushas 4/4, Stoufix 2/4 (for these I will not overpay, so please no requests for store pets or older pets.)
I return all snowballs... je rends tout.

I'm sorry, I have no French -- only English. But I fell in love with the pets here, so I'll do my best to play anyway.
(Je suis désolée, je ne parle pas Français -- seulement anglais. Mais je suis tombée amoureuse des créatures du site, donc je ferai de mon mieux pour jouer quand même.)
Avatar de l’utilisateur
Eleandra
 
Message(s) : 134
Inscrit le : 19 Mai 2013 19:20
Localisation : Florida, USA
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Eleandra » 19 Fév 2017 07:29

bump
I return all snowballs... je rends tout.

I'm sorry, I have no French -- only English. But I fell in love with the pets here, so I'll do my best to play anyway.
(Je suis désolée, je ne parle pas Français -- seulement anglais. Mais je suis tombée amoureuse des créatures du site, donc je ferai de mon mieux pour jouer quand même.)
Avatar de l’utilisateur
Eleandra
 
Message(s) : 134
Inscrit le : 19 Mai 2013 19:20
Localisation : Florida, USA
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Eleandra » 11 Juin 2017 01:40

Bump - updated topic
I return all snowballs... je rends tout.

I'm sorry, I have no French -- only English. But I fell in love with the pets here, so I'll do my best to play anyway.
(Je suis désolée, je ne parle pas Français -- seulement anglais. Mais je suis tombée amoureuse des créatures du site, donc je ferai de mon mieux pour jouer quand même.)
Avatar de l’utilisateur
Eleandra
 
Message(s) : 134
Inscrit le : 19 Mai 2013 19:20
Localisation : Florida, USA
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches


-->

Retour vers Your trades

Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 3 invité(s)