Mon Jeu Adopter Boutiques Forum Communauté Jeux Monde Guides

Modérateurs : Modérateurs Artistiques, Modérateurs Écriture, Modérateurs RPG & écriture, Modérateurs Saloon, International Moderators

Message par Nightshimmer » 11 Avr 2016 19:16

It would be great to have a text field where a player can describe their trade rules and aims. Anyone who tries to trade a certain player will see their trade rules at the top of the page. This functionality is widely used on another pet site, and it is very useful. I.e. I get a lot of random trades each day, almost all of them asking for my rare pets in exchange of 2-star and 3-star ones. I have to cancel them all because I don't accept trade downs. I have my trading rules in my profile, but litterally no one reads them because it's not even obvious how to get there. I'm sure that trade rules on the trade window will save a lot of time for all traders, letting everyone know if a certain type of trade is acceptable before actually sending that trade, and reduce the frustration from the massive numbers of canceled trades.
Thank you for reading!
ImageImageImage
I speak English only, sorry for the mistakes! / Désolé, je ne parle pas français. Je parle anglais, désolé pour les erreurs!

Nightshimmer
 
Message(s) : 80
Âge : 38
Inscrit le : 10 Nov 2013 01:58
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

-->

Retour vers Idea box

Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 20 invité(s)